2015-11-14

3 месеца в България!

Здравейте хора!

Даааа, днес е един специален ден! Аз съм в България за точно 3 месеца! И затова този пост ще бъде на българиски! Знам, аз не съм много добре, но имам още 7,5 месеца до край от тази учебна година. :)
На първо място аз искам да кажа: Благодария за 17.000 посещения в моят блог! За мен това е една голяама изненада! <3

Какво се случва в 3 месеца? Много!
Имах 4 различни семейства. Едно за курс по български език в София. Едно в Благоевград, същото за около един месец. Едно за 2 седмици пак в София и сега съм в едно семейство, кое ще бъде моето семейство за цялата година - дано! Имах много прекрасни дни и само след 3 месеца забелязвам, че аз съм различна! ^.^

Такаааа (мразя тази дума! :D), какво става в момента? Имам училище от понеделник до петък. Много ми харесва в моето училище защото там има много мили и crazy хора и вече имам приятели! Учители не са много стрктни и тези неща, които ние правихме в обучение, са интересно. :)

Миналата седмица имах моят първи урок за китара и от понеделник ще имам уроци за един път в една седмица! *.*

Приятна неделия приятели на слънцето!

xXx Сузи


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen