2015-12-23

Извинете!

Мили приятели!

Много съм съжалявам. Не пишах нищо за повече от един месец! Аз вече съм тук за 131 дни! Това е толкова много и аз не знам къде е времето. В моето училище съм от точно 2 месеца и да. Всичко е нормално за мен. И този нормалност наистина е прекрасно!

Какво правих цял Декември?

Ами.. Много е трудно за мен. Забравих всичко. xD Обикновено ходих на училище от 8 до 14:30 часа. Това е голям част от всеки ден и след това обичам да прави нещо навън. Понякоgа сама, понякога с приятели. Много ми харесва да седя някъде и да чета или да ям. :P

А сега има истината за всеки човек, който ще отива до България! ТИ ЩЕ КАЧВАШ ТЕГЛО. МНОГО. Май това не е проблем, защото когато си там, къде живееш обикновено, всичко ще станат нормално. Аз обичам да ям ааааааа. В България има толкова добра храна и проблемът е, че е много ефтина. Затова купувам повече. xD

Но също сега намирам неща, които са различни. По принцип нищо не е едно и същото в България. Следващия път ще пиша за всичките неща, които са типични за источна Европа и за българският език!

Има само един проблем... Ако искам да пиша на латиница, не мога. Моята ръка пише на кирилица и в края има микса от латиница и кирилица. ааааа Агресия! Винаги. След тази учебна година ще уча латиница отново. ^.^

Но сега ви желая: Весели празници и честита нова година!

XxX Сузи!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen